052-4040940

ביטול הרשעת נאשם בתשעה סעיפי עבירה כלפי בת זוג וגזירת שעות לתועלת הציבור

אף שנעצר בקול תרועה רמה והתבקש מעצרו עד תום ההליכים נגדו, ולאחר שהתקבל ערר על מעצרו עד תום ההליכים והוא שוחרר למחרת, מבוטלת היום הרשעתו של מי שהואשם בסעיפי עבירה רבים כלפיי בת זוג, והוא נשלח לבצע שעות לתועלת הציבור בלבד.

בעקבות תלונה שהגישה אישתו, במקביל לפתיחת הליך גירושין, ובה טענה כי במספר מקרים במשך השנים תקף אותה ואיים עליה, נעצר מ', הוגש נגדו כתב אישום בהליך מזורז והתבקש מעצרו עד תום ההליכים נגדו. יודגש כבר עתה כי מדובר בכתב אישום חמור אשר הענישה בגינו, בפרט במחוז הדרום, נעה בין חודשי מאסר רבים בעבודות שירות לבין מאסר מאחורי סורג ובריח ממש.

בימ"ש השלום בבאר שבע הורה על הארכת מעצרו עד החלטה אחרת לצורך קבלת תסקיר בעניינו וקבע דיון בתסקיר שמשמעותו כי מ' ייעצר למשך כחודש ימים לפחות.

אלא שערר שהגיש מיד עו"ד אייל אבולפיה התקבל והוא שוחרר למחרת היום למעצר בית.

לאחר מספר ימים, הגיש עו"ד אייל אבולפיה בקשה לעיון חוזר בתנאי השחרור אשר התקבלה, וללקוח התאפשר לחזור לעבוד ובכך שמר על מקום עבודתו ועל פרנסתו.

בהמשך, התנהל התיק העיקרי ונקבע להוכחות, אלא שבמהלך ניהול ההוכחות ולאחר העלאת טענת זוטא שהועלתה על ידי ההגנה, הגיעו הצדדים להסדר טיעון לפיו יתוקן כתב האישום בצורה דרסטית ומשמעותית, ויוותרו בכתב האישום עבירת איום אחת ודחיפה קלה בכתפה.

של המתלוננת, לאור הודאתו של מ' כי בסך הכל כשל בכך שדחף קלות את כתפה עם מכשיר הטלפון הנייד שלה, אותו ביקש שתפתח על מנת להראות לה כמה פעמים התעלמה משיחותיו, אך ענתה לאמה.

עוד נכרתה הסכמה עונשית הכפופה להמלצות תסקיר שירות המבחן.

והיום, לאחר כשנתיים של ניהול התיק, קיבל ביהמ"ש את עתירתו של עו"ד אייל אבולפיה לבטל את הרשעתו של מ', הורה על ביטול הרשעתו וחייב אותו לבצע 150 שעות לתועלת הציבור, אותן יבצע מ' באהבה. תיק זה מוכיח כיצד ליווי צמוד של עו"ד מנוסה, וביצוע "ניתוח כירוגי" בכל שלבי ההליך, יכולים להוביל לתוצאה צודקת ומעולה המשקפת ככל הניתן את המציאות באירוע והענישה הראויה.

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

אי הרשעה

אי הרשעה

אי הרשעה רישום פלילי במידה ואדם הורשע בפלילים, הוא יחווה את ההשפעה של הדבר על חייו. זה כלל לא משנה אם העבירה שביצע נחשבת לקלה

קרא עוד »
ביטול כתב אישום

כתב אישום

ביטול כתב אישום כאשר אדם נחקר בחשד לעבירות פליליות, עלול הדבר להבשיל בסופו של יום עד לכדי כתב אישום. כתב אישום יכול להשפיע רבות על

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support