052-4040940

דקרה את אחותה באמצעות סכין ותקבל קורס מנטורים יוקרתי במתנה

ביהמ״ש קיבל טענותי וביטל הרשעת נאשמת בתקיפת אחותה ודקירתה באמצעות סכין, תוך ששולח אותה לקורס מנטורים כענישה אף ללא צו של"צ.

ביטול הרשעה והימנעות מכל ענישה בעבירות תקיפה הגורמת חבלה באמצעות סכין ואיומים – הנאשמת תקבל בחינם קורס מנטורים יוקרתי לשיקומה: למשרדי פנתה בחורה צעירה שהואשמה כי תקפה את אחותה תוך שהיא גורמת לה חבלות בכל חלקי גופה, משכה בשערותיה, פצעה אותה באמצעות סכין ואיימה כי תהרוג אותה. יודגש כי חלקו הארי של האירוע תועד בסרטון שנמסר למשטרה. לאחר שקידה בחומר הראיות והעלאת טענות על ידי, הוסכם כי הנאשמת תודה בכתב אישום מתוקן בעבירות חמורות פחות (תקיפה סתם ואיומים) ותישלח לקבלת תסקיר שירות המבחן שיבחן גם את ביטול הרשעתה. לאחר קבלת התסקיר שהמליץ על שליחת מרשתי לקורס מנטורים יוקרתי במסגרת שיקומה דרשה המדינה להטיל עליה שירות לתועלת הציבור כמרכיב עונשי אך ביהמ״ש קיבל את נימוקיי וקבע כי מלבד חתימה על התחייבות להימנע מעבירה לא יוטל עליה כל עונש.

עורך דין אייל אבולפיה – עו"ד פלילי אייל אבולפיה – עו"ד אייל אבולפיה

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support