052-4040940

התביעה דרשה הסדר מותנה או שיוגש כתב אישום, ההגנה חשבה אחרת

מדוע נגנז תיק בגין איומים על פקח עירייה ותקיפת עובד ציבור לחובת אזרח אשר נטען כי אגב רישום דוח חנייה, איים על פקח העירייה ותקף אותו באגרוף לפניו?

למשרד עו"ד פלילי אייל אבולפיה פנה לקוח אשר קיבל "מכתב שימוע" לאחר שנפתח נגדו תיק בגין איומים ותקיפת עובד ציבור. לפי הנטען, אגב דין ודברים סביב רישום דוח חניה ללקוח ע"י הפקח, תקף אותו הלקוח באגרוף לפניו ואיים עליו קשות. בהמשך לאמור הועבר התיק ליחידת ההסדר המותנה אשר נפגשה עם עו"ד אבולפיה ושמעה את טענותיו כבדות המשקל, ביניהן טענות למחדלי חקירה חמורים לרבות אי תפיסת מצלמת אבטחה שצילמה את האירוע. עוד במסגרת טענותיו של עו"ד אבולפיה, הטיל ספק רב בגרסתו של המתלונן וזאת באמצעות הצגת סתירות רבות, חיצוניות ופנימיות בגרסתו של הפקח.

בנוסף לכך, הצביע עו"ד אבולפיה על התערבות פסולה של הממונה על הפקח אשר פנה בסמוך לאירוע לבעלי תפקידים בתחנת המשטרה והוביל לעיכובו של הלקוח לחקירה. התנהלות זו, כך נטען, מזהמת את כלל החקירה ומסקנותיה.

לסיכומם של דברים, השתכנעה התביעה כי מדובר בתיק בו אין די ראיות להגשת כתב אישום ועל כן גם אינו מתאים להסדר מותנה, כי אם לגניזה מלאה וללא תנאים וכך קרה.

עוד בנושא

משפט פלילי

עו"ד אייל אבולפיה סיים בהצטיינות תואר שני במשפט פלילי ובעל ניסיון רב בפרקטיקה. בין היתר עוסק בתיקי אלימות ואלימות במשפחה, עבירות סמים, פשיעה חמורה, עבירות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support