052-4040940

משטרת ישראל תפצה ב- 33,000 ש"ח נהגת שהואשמה לשווא כי נסעה באור אדום וגרמה לתאונה עם נפגעים

לאחר זיכויה באופן מוחלט בביהמ"ש לתעבורה על ידי עו"ד אייל אבולפיה שאף הגיש תביעה לפיצויים – נחתם הסכם פשרה במסגרתו תפוצה נהגת שהואשמה על לא עוול בכפה בגרימת תאונת דרכים קשה אגב נסיעה באור אדום.

למשרדו של עו"ד אייל אבולפיה פנתה נהגת חדשה וצעירה, אשר הייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה, בה נגרמו חבלות של ממש לנוסעי הרכבים המעורבים.

כתב אישום הוגש כנגדה בו נטען כי היא נהגה בקלות ראש, נסעה באור אדום וגרמה לתאונה הקשה.

הליך זה חשף את הנהגת לשלילת רישיון ממושכת וכן לאמצעי תיקון בדמות הוצאת רישיון נהיגה מחדש.

הנהגת שלא ידעה נפשה מצער, שכרה את ייצוגו של עו"ד אבולפיה וביקשה לעמוד על חפותה. מכאן ניהל עו"ד אבולפיה הליך הוכחות אשר בסיומו, זוכתה הלקוחה מכל סעיפי האישום.

עו"ד אבולפיה אשר לא השלים עם הנזק שנגרם ללקוחתו כתוצאה מהאשמתה לשווא, הגיש תביעה כספית כנגד משטרת ישראל, במסגרתה דרש לפצות את לקוחתו במלוא שכר הטרחה שנאלצה לשלם וכן בפיצוי נוסף.

ערב דיון ההוכחות בתיק, הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו תשלם המשטרה לתובעת פיצוי גבוה בסך של 33,000 ש"ח אשר מגלם בתוכו את שכר הטרחה שנאלצה לשלם בעבור הגנתה מכתב האישום וכן פיצוי נוסף.

עוד בנושא

תעבורה

המשרד מייצג נאשמים בעבירות תעבורה חמורות כגון נהיגה בשכרות וסירוב לבדיקת שכרות, מהירות, תאונות דרכים, נהיגה בקלות ראש, גרימת מוות בתאונת דרכים ועוד, ובעל תוצאות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support